Życie w czasach epidemii. Holter.

Jak wiecie BB jest pacjentem kardio (ha ha, no to dopiero odkrycie, prawda?). Rok temu mieli mu wszczepić rozrusznik, ale niespodziewanie zaszła zmiana i z rozrusznika zrezygnowano. Natomiast nie zrezygnowano z monitorowania jego stanu (BlueBoya, nie rozrusznika) i zalecono okresowe przeprowadzanie badania holterowskiego oraz konsultacje w Klinice. Z tym, że dzięki pandemii ostatnie badanie nam przepadło.

Mam nadzieję, że nikt nie próbuje zadać teraz pytania, czy w związku z sytuacją Matka nie wpadła czasem w histeryczną panikę. OCZYWIŚCIE, że wpadła. No słowo daję… W każdym razie od dwóch tygodni usiłuje coś z tym zrobić. Ta Matka, czyli JA.

LuxMed nie raczył poinformować o odwołaniu badania, więc musieliśmy domyślić się tego sami.

Następnie zapytać infolinię, co w zaistniałej sytuacji.

Infolinia odparła, że możemy się nie wie.

Napisaliśmy maila.

Mail nam odpisał, żebyśmy się skontaktowali z infolinią.

Matka się ostro wkurzyła.

Napisała drugiego maila.

Mail odpisał, żebyśmy się skontaktowali z infolinią.

Infolinia poinformowała, że nie można przeprowadzić badania… chyba, że się ma skierowanie PILNE!

Na pytanie: JAK uzyskać takie skierowanie, skoro wszystkie wizyty są anulowane, infolinia poradziła, aby zrobić to w ramach teleporady medycznej.

Na którą trzeba się zapisać.

Nie można w systemie ustawić konsultacji w trybie tele. Po prostu taka opcja nie występuje. Można polować na dyżury on-line lekarzy specjalistów.

Kiedy kardiolog będzie miał dyżur?

🤷‍♀️

Na trzeciego maila Matki przyszła odpowiedź natychmiast.

Ze względu na drastyczność sceny nie zostanie ona opisana. Natomiast możecie uruchomić wyobraźnię: w żadnym przypadku nie przesadzicie.

Niemal błyskawicznie przyszła również informacja o wyznaczonym terminie teleporady medycznej.

Z wiadomych względów z telekardiologiem rozmawiała Matka, nie BlueBoy. Rozmowa była krótka, konkretna i bardzo sympatyczna.

Pan doktor od ręki wystawił stosowne skierowanie w wymaganym trybie realizacji.

Pozostało jedynie wyznaczyć termin założenia holtera.

„W celu wyznaczenia terminu skontaktuj się z infolinią.

© 2020, Jo.. All rights reserved.